Renault Kangoo Multix 1.5

Renault modelleri ve bu modellerle ilgili paylaşımlar, sıfır fiyatları, ikinci el fiyatları ve kullanıcı yorumları...
Kullanıcı avatarı
ukaLa
8.Seviye Üye
Mesajlar: 2574
Kayıt: 10 Ağu 2009, 00:41
Konum: Ŀỉfé ỉδ ηo† ά qάmé

Okunmamış mesaj

Resim
Artık daha ekonomik...
Renault'nun hafif ticari araç pazarındaki temsilcisi Kangooyollara çıktığı 1997 yılından bu yana oldukça başarılı satışrakamlarına ulaştı. Binek versiyonu da bulunan otomobil makyajöncesi 'Kangoo Pampa' ismiyle satılırken, makyajın ardından'Kangoo Multix' ismini aldı. 'Kangoo Express' adındaki ticariversiyonda 1.5 litre 65 HP ve 1.9 litre 65 HP dizel motorseçenekleri sunulurken, binek 'Kangoo Multix'te sadece 1.5litrelik dizel motor tercih edilebiliyor.

Clio'dan izler taşıyor
Kangoo'nun ön tasarımı makyaj öncesindeki versiyon gibi Clio'danizler taşıyor. Otomobilin ön bölümünde kullanılan farlar,radyatör ızgarası tümüyle Clio tabanlı. Büyüyen farlar veön kaputtaki estetik kıvrımlar tasarıma şık bir hava katmış.Yan bölümdeyse her hangi bir yenilik görünmüyor. Kangoo'nunarka kısmına da neredeyse dokunulmamış.
Resim
İçi binek otomobil gibi
Kangoo'nun iç mekanı beklentilerin üzerinde bir ambiyans sunuyor.Kullanılan plastiğin kalitesi ticari sınıftaki bir araç içinyüksek sayılabilir. Hatta Clio Symbol'den farkı yok denilebilir.Çift renkli kokpitin alt bölümünde açık renkli plastik kullanılmış.Böylelikle daha ferah bir iç mekan yaratılmış. Orta konsolunen üstüne dijital bilgi ekranı konumlandırılmış. Daha alttaysahavalandırma ızgaraları ve dörtlü flaşör butonu bulunuyor.Radyo-teyp tam ortaya yerleştirilirken, klima kumandalarıda onun altında bulunuyor. Kangoo'nun gösterge tablosu Clioailesinin üyeleriyle benzerlik taşıyor. Bu sınıfta yer alantüm otomobillerde standart hale gelen tavan rafını Kangoo'dada görüyoruz. Geniş hacmiyle dikkat çeken eşya rafı, yüksektavanında katkısıyla oldukça kullanışlı.
Kangoo'nun 650 litrelik bagajı hayli geniş. Ayrıca bagaj kapağınınyukarı doğru açılması yüklemeyi kolaylaştırıyor.
Resim
Yeninesil dizel motor
Kangoo Multix'te Megane ve Clio ailesinde de görev yapan 1.5litre hacminde common-rail teknolojisiyle donatılmış dizelmotor kullanılıyor. 4000 d/d'de 65 HP güç, 2000 d/d'de 160Nm tork üreten bu motor otomobili taşımakta zorlanmıyor. Altdevirlerden itibaren gücünü hissettiren motor her devirdehızlanma isteğini koruyor. Kangoo'yla 0'dan 100 km/s hıza16.5 saniyede ulaştık. Son hızınıysa 150 km/s olarak ölçtük.Test otomobilimiz asıl marifetini akaryakıt istasyonunda gösterdi.Performanslı kullanım tarzımıza karşın 100 km'de 5.4 litremotorin tüketen araç, 50 litrelik deposuyla 925 km'lik menzilsunuyor.

Fazla yana yatıyor
Kangoo kullanım kolaylığı ve yüksek yükleme kapasitesiylegeniş bir tüketici portföyüne hitap edebilecek bir otomobil.Araç yüksek yapısı nedeniyle virajlarda fazlaca yana yatmasıdışında yol tutuş sorunu sergilemiyor.
Radyo teybin kontrol tuşlarının küçük olması dışında gözümüzeçarpan ergonomik sorun yok gibiydi. Merkezi kilit butonlarınınorta konsolun altında yer almasınıysa görmezden geldik. Önve arkada yeterli genişlik sunan aracın her iki yanında dasürgülü kapısı bulunması büyük avantaj. Bu kapılar yolcularıniniş binişini rahatlatıyor. Kangoo'nun ABS destekli fren sistemikullanıcısına güven veriyor. 100 km/s hızla giderken yaptığımızani fren sonrasında Kangoo'yu 40 metre gibi bir mesafede durdurmayıbaşardık.
Resim

“Renault” sayfasına dön